بازدید سایت خود را میلیونی کنید

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» یک لباس کار خوب چه ویژگی هایی باید داشته باشد

تعریف لباس کار

لباس کار به لباسی گفته می شود که با توجه به سلایق، نوع موسسه،موقعیت هر شخص در سازمان ، نوع فعالیت شغلی و شرایط آب و هوایی می توان انتخاب می گردد. خرید یونیفرم و خرید لباس کار مناسب یک موضوع مهم به عنوان ایجاد نظم در پوشش سازمان هاست . لباسکار در واقع پوششی یکسان برای پرسنل سازمان ، ادارات و موسسه هاست.

ویژگی های لباس کار

- یکی از مهم ترین ویژگی لباس کار این است که کارکنان در بخش های مختلف بتوانند از آن استفاده کنند یعنی اینکه بتوانند در شرایط مختلف کارایی داشته باشد و کارکنان با پوشیدن آن احساس راحتی داشته باشند و هم زمان هم بتوانند کارهایشان را بدون مشکل انجام دهند.

•             لباسکار مناسب باید دوخت مناسب و پارچه با کیفیتی داشته باشد.

•             قابلیت شستشوی آسان داشته باشد و ضد چروک باشد.

لباس کار به عنوان یک پوشش محافظتی در محیط کار مورد استفاده قرار میگیرد و شکلهای متفاوتی دارد که در فرم های بلوز و شلوار ، کاپشن شلوار (دوتکه)، لباس یکسره (بیلرسو)، دوبنده ، با جنس های متفاوت از نوع پلی استر پنبه، ویسکوز، کتان، فیلامنت یا ترکیبی از آنها مورد استفاده قرار میگیرد.

در ضمن لباس کارهای مخصوص برای شرایط ویژه وجود دارد از جمله آنها میتوان به لباسکار عایق سرما و رطوبت، لباس کار نسوز، ضد حرارت، ضد آب، لباس کارهای ضد مواد شیمیایی و رادیو اکتیو که با پارچه ها ی مخصوص دوخته میشوند اشاره کرد.

در کنار نوع پارچه ایی که برای لباسکار مورد استفاده قرار میگیرد و باید مورد توجه باشد طرح و رنگ لباس هم مسئله قابل توجه ایی است که بر اساس شغل قابل اهمیت است و باید بر اساس این که لباس کار در محیط باز و یا در معرض سرما و باد و طوفان مورد استفاده قرار.میگیرد مورد بررسی قرار گیرد تا در نهایت راحتی و کیفیت مورد نظر را در بر داشته باشد.

گاهی اوقات در بعضی از مشاغل ما نیاز داریم که لباس کار را در مراحل مختلف تعویض کنیم و دیگر قابل استفاده نمیباشد در اینگونه موارد میتوان از لباس کارهای یکبار مصرف استفاده کرد که به صورت یکسره و با پوشش های کفش ،پایین تنه ، بالا تنه و سرو گردن مورد استفاده قرار میگیرد. این لباسکارها در کارگاههای خواص و شرایط خواص مورد استفاده قرا رگرفته و در سایزهای مختلف هم قابل تولید است.

خرید لباس کار نیاز به تحقیق و بررسی دارد. شرایط محیط کار و خطراتی که در آن وجود دارد تاثیر بسیاری در انتخاب نوع پارچه دارد. پارچه انتخابی شما باید راحتی کارگر، کارفرما و مهندس را فراهم آورده و خطرات موجود در محیط را نیز دفع نماید. پارچه های انتخاب شده برای لباس کار تنوع بسیار زیاد دارد و از پارچه نخی تا ویسکوز و پنبه و جین و کتان در دوخت انواع لباس کار به کار می رود. قیمت لباس کار از مدل دوخت لباس ایمنی و نوع پارچه آن تاثیر می گیرد. امروزه خرید لباس کار به واسطه ی فروشگاه های اینترنتی ایمن ترافیک کالا کار بسیار راحت و کم دردسری است. شما با مشاهده ی انواع لباس کار و مطالعه ی مختصات و ویژگی های هر کدام از آن ها می توانید مدلی را که فکر می کنید برای شغل شما مناسب تر است انتخاب و تنها با چند کلیک خریداری و در سریع ترین زمان ممکن در درب منزل تحویل بگیرید.در صورت نیاز به دریافت مشاوره در مورد مدل، نوع پارچه و قیمت لباس کار می توانید با شماره های داخل سایت تماس بگیرید.


فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب


  دستگاه آب قلیایی دکتر مومنی   |   روانشناس ایرانی در لندن   |   ساخت وبلاگ  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! مشاهده