بازدید سایت خود را میلیونی کنید

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» خرید لباس کار مناسب

لباس کار مناسب دارای چه ویژگی هایی است ؟

انتخاب یک لباس کار مناسب تا حدود بسیار زیادی بستگی به فعالیت, شرایط آب و هوایی و همچنین میزان اهمیت ایمنی و حفاظتی دارد که قرار است انجام پذیرد. به عنوان مثال اگر فعالیت شما شامل کار با دستگاه هایی می‌شود که مبادله حرارتی بالایی است, بنابراین بهترین انتخاب, لباس کار از نوع سرهمی است که در جنس پارچه آن نسبت پنبه به پلی استر بیشتر باشد. معمولا در حالت کلی نسبت پنبه به پلی استر در لباس کار ۷۰ به سی در نظر گرفته می‌شود, ولی در حالت‌های خاص مانند فعالیت در مکان هایی با مبادله حرارتی بالا بهتر است این درصد بیشتر باشد. به عنوان مثالی دیگری در این زمینه؛ لباس کار مناسب برای شرایطی که با مواد و یا دستگاه‌های مخاطره آمیز سر و کار نداریم و در عین حال هم دمای محیط بالا است( مثلا در فصول گرم سال و یا کار در نقاط گرمسیری) میتوان از انواع لباس کار دو بنده استفاده کرد. در کنار این موضوع مهمترین نکاتی که میبایست در خرید به غیر از  قیمت لباس کار  مناسب مد نظر قرار داد عبارت است از :

لباس کار میبایست کاملا اندازه (اصطلاحاً فیت) باشد. لباس کارهایی که اندازه مناسب ندارند میتوانند به شدت مخاطره آمیز باشند.

هیچ نوع اتصالات و یا آویز اضافه‌ای نباید روی لباس کار وجود داشته باشد.

به این دلیل که معمولا لباس کارها به گونه‌ای هستند که به صورت مرتب و مداوم شسته می‌شوند, دوخت لباس کار باید به گونه‌ای انجام شده باشد که کاملا مقاوم باشد.

اگر برای انجام وظایف شغلی, در شرایطی لازم می‌باشد که آستین‌هایتان را بالا بزنید, بنابراین باید لباس کاری با آستین‌های کوتاه انتخاب نمایید.

هرگز با لباس کاری که تکه‌ای از آن پاره شده و آویزان است مشغول کار نشوید, مخصوصاً اگرسر و کارتان با ماشین آلات مکانیکی و مخاطره آفرین است, احتمال بروز حادثه ناشی از گیر کردن تکه‌ای از لباس در دستگاه وجود دارد.

اگر شرایط محیط کاری شما به گونه‌ای است که با مواد شیمیایی خطرناک سر و کار دارید, لازم است قبل از اقدام به خرید لباس کار, مشخصات مورد نیاز به منظور حفاظت در مقابل مواد شیمیایی را به تولید کننده لباس کار اعلام کنید تا توسط تولید کننده در نظر گرفته شود.

کیفیت در کنار قیمت, دو فاکتور حائز اهمیت در انتخاب لباس کار برای مشاغل مختلف است.

خرید لباس کار

ما در ایمن ترافیک کالا امکانات و توانمندی‌هایی داریم که به ما کمک می‌کند تا در بحث تولید و فروش لباس کار در بازار کشور تعیین کننده باشیم.در تولید لباس کار, ما در فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا به منظور اطمینان از رعایت کیفیت مناسب محصولات تولیدی, بعد از سال‌ها تجربه و فعالیت در تولید انواع لباس کار به استانداردهایی در تولید لباس کار رسیدیم که کیفیت محصولات تولیدی را از سایرین متمایز می‌کند. خرید لباس کار نیاز به تحقیق و بررسی دارد. شرایط محیط کار و خطراتی که در آن وجود دارد تاثیر بسیاری در انتخاب نوع پارچه دارد. پارچه انتخابی شما باید راحتی کارگر، کارفرما و مهندس را فراهم آورده و خطرات موجود در محیط را نیز دفع نماید. پارچه های انتخاب شده برای لباس کار تنوع بسیار زیاد دارد و از پارچه نخی تا ویسکوز و پنبه و جین و کتان در دوخت انواع لباس کار به کار می رود. قیمت لباس کار از مدل دوخت لباس ایمنی و نوع پارچه آن تاثیر می گیرد. در صورت نیاز به دریافت مشاوره در مورد مدل، نوع پارچه و قیمت لباس کار می توانید با شماره های داخل سایت تماس بگیرید.

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب


  دستگاه آب قلیایی دکتر مومنی   |   روانشناس ایرانی در لندن   |   ساخت وبلاگ  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! مشاهده