مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» اهمیت لباس کار مناسب

لباس کار ایران خودرویی

اولین موردی که در شروع کار هر کارگاه یا کارخانه به آن توجه می شود انتخاب البسه مناسب است. نوع محیط کار، میزان خطرات وایمنی، دمای محیط و نوع آلاینده ها در موقع خرید لباس مد نظر قرار می دهند. لباس کار ایران خودرویی می بایست به گونه ای باشد که در موقع بروز خطر کمترین آسیب به کارگر برسد.

لباس کار ایران خودرو از نخستین فرمهای لباس کارگری است که معمولا در کارخانجات خودرو سازی وکارگاههای قطعه سازی مورد استفاده قرار می گیرد. به دلیل طراحی مناسب، وزن کم و راحتی در حین کار، شرکت ها و سازمان های مختلف مانند، مراکز صنعتی، کارگاه ها، شرکت های نفت، گاز و پتروشیمی، شرکت های ساختمانی، نگهبانی، باغبانی و فروشگاه های عرضه مواد غذایینیز از این لباس استفاده می کنند.

لباس های کار دارای جنس های متنوعی مانند پنبه ای، ویسکوز، پلی استر یا کتان می باشند. میزان طبیعی بودن الیاف مصرفی باعث افزایش کیفیت لباس می شود. این لباس در تمام فصول سال ودر دماهای مختلف قابلیت استفاده دارد. در هنگام شستشو لباس کار ایران خودرویی دچار تغییر سایز نمی شود ورنگبندی آن ثابت است. در برابر آب، مواد روغنی ونفتی نفوذ ناپذیری قابل قبولی دارد.

لباس کار ایران خودرو به صورت دو تیکه شامل کاپشن وشلوار تولید می شود.رنگبندی آن به گونه ای است که رنگ سر شانه با بقیه قسمتها متفاوت است. در رنگهای طوسی، آبی وسورمه ای و در سایز های مختلف دوخته می شود.

بر اساس میزان الیاف طبیعی موجود در پارچه، قیمت لباس کار ایران خودرو متفاوت است. خریداران می توانند برای خرید لباس کار ایران خودرو، به فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا مراجعه نمایند. و با در نظر گرفتن نوع شغل ومحیط مورد استفاده، رنگ و جنس مورد استفاده را انتخابو لباس کار مناسب خود را تهیه کنند. در ضمن کارشناسان ما در این شرکت می توانند به بهترین شکل ممکن شما را در انتخاب بهترین لباس کار راهنمایی کنند.


فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب


  روانشناس ایرانی در لندن   |   دستگاه آب قلیایی دکتر مومنی   |   ساخت وبلاگ  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! مشاهده